Približne štyri a pol hodiny dnes na pražskom Letisku Václava Havla nefungovali hlavné informačné tabule v termináloch. Výpadok postihol podľa hovorkyne letiska Kláry Divíškovej aj intranet, web a interné komunikačné kanály. Prevádzka informačných systémov pre cestujúcich bola obnovená okolo 16:00 a ďalších služieb zhruba o hodinu a štvrť neskôr, oznámila riaditeľka komunikácie letiska Eva Krejčí.
V INDEXOVÝCH DÔCHODKOVÝCH Fondoch je už 65% úspor! BUDE TO STAČIŤ?
Problémy začali podľa Krejčí približne o 11.30 h. O päť hodín neskôr letisko na sieti X oznámilo, že zobrazovacie systémy s informáciami o odletoch sú už funkčné. „Cestujúci sa môžu o svojom lete informovať štandardnou cestou. Ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie, ktoré cestujúcim vznikli,“ uviedlo letisko na sociálnej sieti. Zároveň informovalo, že zisťuje príčinu výpadku
O technických problémoch informačných systémov letisko informovalo na sociálnej sieti pred 14.00 h. Zamestnanci letiska kvôli výpadku v halách oboch terminálov rozmiestnili tabule s ručne písanými údajmi o aktuálnych letoch. Letisko cestujúcich tiež odkazovalo na prepážky a na letiskové hlásenia. Problémy mohli mať cestujúci pri zmene odletovej brány.
V piatok ruzyňské letisko postihol aj celosvetový výpadok odbavovacieho systému GoNow, ktorý v Prahe používa sedem aeroliniek. Dopravcovia museli cestujúcich odbavovať ručne alebo v náhradnom systéme.
+ There are no comments
Add yours